I prudutti BLT

Braccio robotico generale a sei assi con compensatore di posizione di forza assiale BRTUS1510ALB

Breve descrizzione

BORUNTE hà creatu u robot multifunzionale di bracciu à sei assi per applicazioni sofisticate chì necessitanu assai gradi di libertà. A carica massima hè deci kilogrammi, è a lunghezza massima di u bracciu hè 1500 mm. U disignu di u bracciu ligeru è a custruzzione meccanica compatta permettenu un muvimentu à alta velocità in una zona limitata, facendu adattatu per e dumande di produzzione flessibili. Offre sei livelli di flessibilità. Adatta per pittura, saldatura, stampaggio, stampaggio, forgiatura, manipolazione, caricamento e assemblaggio. Si usa sistema di cuntrollu HC. Hè apprupriatu per e macchine di stampa à iniezione chì varienu da 200T à 600T. U gradu di prutezzione hè IP54. A prova d'acqua è a prova di polvera. A precisione di posizionamentu ripetitivu hè di ± 0,05 mm.

 


Specificazione principale
  • Lunghezza di u bracciu (mm):1500
  • Capacità di carica (kg):± 0,05
  • Capacità di carica (kg): 10
  • Fonte d'energia (kVA):5.06
  • Pesu (kg):150
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    logu

    Specificazione

    BRTIRUS1510A

    Articulu

    Gamma

    Max.Speed

    Bracciu

    J1

    ± 165 °

    190 °/s

     

    J2

    -95°/+70°

    173 °/s

     

    J3

    -85°/+75°

    223 °/S

    Polsu

    J4

    ± 180 °

    250 °/s

     

    J5

    ± 115 °

    270 °/s

     

    J6

    ± 360 °

    336 °/s

    logu

    Strumentu dettagliu:

    Cù l'usu di un algoritmu di ciclu apertu per mudificà a forza d'equilibriu in tempu reale cù a pressione di gasu, u compensatore di posizione di forza assiale BORUNTE hè fatta per una forza di lucidatura di output constantu, risultatu in una pruduzzioni assiale più liscia da u strumentu di lucidatura. Scegli trà dui paràmetri chì permettenu à u strumentu per esse usatu cum'è un cilindru buffer o per equilibrà u so pesu in tempu reale. Pò esse appiicata à situazioni di lucidatura, cumpresu u contornu di a superficia esterna di cumpunenti irregulari, bisogni di torque di a superficia, etc. Cù buffer, u tempu di debugging pò esse scurciatu in u locu di travagliu.

    Specificazioni principali:

    Articuli

    Parametri

    Articuli

    Parametri

    Gamma di regulazione di forza di cuntattu

    10-250N

    Compensazione di pusizioni

    28 mm

    Precisione di cuntrollu di forza

    ± 5 N

    Carica massima di strumentu

    20 kg

    Precisione di pusizioni

    0,05 mm

    Pesu

    2,5 kg

    Modelli applicabili

    BORUNTE robot specificu

    A cumpusizioni di u produttu

    1. Controller di forza constante
    2. Sistema di cuntrollu di forza constante
    Compensatore di posizione di forza assiale BORUNTE
    logu

    Manutenzione di l'equipaggiu:

    1. Aduprà una fonte d'aria pulita

    2. Quandu chjude, a putenza prima è taglià u gasu

    3. Pulite una volta à ghjornu è applicà l'aria pulita à u compensatore di u livellu di forza una volta à ghjornu

    logu

    Impostazione di forza di autobilanciamentu è sintonizazione manuale di gravità:

    1.Adjust a postura di u robot per chì u compensatore di a pusizione di forza hè perpendiculare à a terra in a direzzione di a "freccia";

    2.Enter a pagina paràmetru, verificate "Self balancing forza" à apre, poi verificà "Start self balancing" di novu. Dopu à u cumpletu, u compensatore di a pusizione di forza risponderà è s'alzarà. Quandu ghjunghje à u limitu superiore, un alarme sona! "Self balancing" cambia da u verde à u rossu, chì indica a cumpiimentu. A causa di u ritardu in a misurazione è a superazione di a forza massima di attritu statica, hè necessariu di misurà ripetutamente 10 volte è piglià u valore minimu cum'è u coefficient di forza di input;

    3.Manually aghjustà u pesu self di u strumentu mudificazione. En règle générale, s'il est réglé vers le bas pour permettre à la position flottante du compensateur de position de force de flotter librement, cela indique que l'équilibre est atteint. In alternativa, u coefficientu di pesu di sè stessu pò esse mudificatu direttamente per compie a debugging.

    4.Reset: Se ci hè un ughjettu pisanti installatu, deve esse supportatu. Se l'ughjettu hè sguassatu è agganciatu, entrerà in u statu "pure buffering force control", è u slider si moverà.


  • Previous:
  • Next: