A diffarenza trà u volante AGV è u volante differenziale

U volante è u differenziale di u volanteAGV (Vehicule guidatu automatizatu)Ci sò dui metudi di guida diffirenti, chì anu differenze significative in a struttura, u principiu di travagliu è e caratteristiche di l'applicazione:

Volante AGV:

1. Struttura:

U volante di solitu include unu o più mutori di guida integrati, mutori di guida, riduttori, codificatori, è altri cumpunenti, chì sò stallati direttamente nantu à l'arbulu di guida di u corpu AGV. Ogni volante pò cuntrullà indipindentamente a direzzione è a velocità di rotazione, ottenendu una guida d'angolo in tuttu è arbitrariu.

2. Principiu di travagliu:

U volante cuntrola indipindentamente a direzzione di rotazione è a velocità di ogni rota, chì permette à u veiculu di spustà in tutte e direzzione. Per esempiu, quandu dui volanti giranu in a listessa direzzione è à a listessa vitezza, l'AGV avanza in una linea recta; Quandu dui volanti giranu à velocità differenti o in direzzione opposta,AGVpò ottene muvimenti cumplessi cum'è a vultà in u locu, u spustamentu laterale è u muvimentu oblicu.

3. Funzioni di l'applicazione:

U sistema di u volante furnisce una alta flessibilità è pò ottene un posizionamentu precisu, un picculu raghju di rotazione, un muvimentu omnidirezionale è altre caratteristiche, soprattuttu adattatu per scenarii cù spaziu limitatu, cambiamenti frequenti di direzzione o docking precisu, cum'è logistica di magazzinu, assemblea di precisione, etc.

BORUNTE AGV

Rota differenziale:

1. Struttura: A rota differenziale di solitu si riferisce à un sistema cumpostu di dui o più roti d'accionamentu ordinariu (unità non omnidirezionale), chì aghjustanu a diffarenza di vitezza trà e roti di manca è di diritta per mezu di u differenziale per ottene a rotazione di u veiculu. U sistema di rota differenziale ùn include micca un mutore di direzzione indipindenti, è a guida dipende da a diferenza di velocità trà e roti.

2. Principiu di travagliu:

Quandu si guida in una linea dritta, i roti in i dui lati di a rota differenziale giranu à a stessa vitezza; Quandu si gira, a vitezza di a rota interna rallenta è a vitezza di a rota esterna aumenta, utilizendu a differenza di velocità per fà chì u veiculu girà lisamente. I roti differenziali sò generalmente accoppiati cù roti fissi davanti o posteriori cum'è roti di guida per compie a guida inseme.

3. Funzioni di l'applicazione:

U sistema di rota differenziale hà una struttura relativamente simplice, un costu bassu, un mantenimentu convenientu, è hè adattatu per scenarii chì sò sensibili à i costi, avè esigenze di spaziu pocu, è avè esigenze di guida relativamente convenzionali, cum'è ispezioni esterne è manipolazione di materiale. Tuttavia, per via di u so grande raghju di rotazione, a so flessibilità è a precisione di posizionamentu sò relativamente bassu.

In riassuntu, a principal diferenza tràVolante AGVè a rota differenziale hè:

Metudu di guida:

U volante ottene una guida integrale cuntrullendu indipindentamente ogni rota, mentre chì a rota differenziale si basa in a diferenza di velocità trà e roti per a rotazione.

Flessibilità:

U sistema di u volante hà una flessibilità più altu è pò ottene u muvimentu omnidirezionale, un picculu raghju di svolta, un posizionamentu precisu, etc., mentri u sistema di rota differenziale hà una capacità di rotazione relativamente limitata è un raghju di rotazione più grande.

Scenari d'applicazione:

U volante hè adattatu per situazioni chì necessitanu un altu sfruttamentu di u spaziu, flessibilità è precisione di pusizioni, cum'è a logistica di magazzinu, assemblea di precisione, etc. I roti differenziali sò più adattati per i scenarii chì sò sensibili à i costi, avè esigenze di spaziu bassu, è avè esigenze di guida relativamente cunvinziunali, cum'è l'ispezioni esterne è a manipulazione di materiale.


Postu tempu: Apr-24-2024