A selezzione dirobots industrialihè un compitu cumplessu chì piglia in contu parechji fattori. Eccu alcuni considerazioni chjave:
1. Scenari d'applicazione è esigenze:
Chjarificà in quale linea di produzzione serà utilizata u robot, cum'è a saldatura, l'assemblea, a manipulazione, a spruzzatura, a lucidatura, a paletizazione è altri scenarii d'applicazione differenti.
Cunsiderate e pruprietà, dimensioni, pesu è forma di i materiali nantu à a linea di produzzione.
2. Capacità di carica:
Selezziunate i robot in basa di u pesu massimu necessariu per a manipulazione o l'operazione di materiali, assicurendu chì a so capacità di carica hè abbastanza per fà u compitu.
3. Scopu di u travagliu:
A dimensione di u spaziu di travagliu di u robot determina u so intervallu accessibile, assicurendu chì ubracciu roboticupò risponde à i bisogni di l'area di travagliu.
4. Accuratezza è precisione di pusizioni ripetuta:
Per i travaglii chì necessitanu una alta precisione, cum'è l'assemblea di precisione è a saldatura, i robots duveranu avè una alta precisione di posizionamentu è una precisione di posizionamentu ripetuta.
5. Velocità è batte u tempu:
Selezziunate i robots secondu i requisiti di ritmu di a linea di produzzione, è i robot veloci ponu migliurà l'efficienza di a produzzione.
6. Flessibilità è prugrammabilità:
Cunsiderate se i robots supportanu a prugrammazione flessibile è ponu adattà à i cambiamenti in i travaglii di produzzione.
7. Metudu di navigazione:
Selezziunà i metudi di navigazione apprupriati basatu nantu à u layout di a linea di produzzione è i bisogni di u prucessu, cum'è percorsu fissu, percorsu liberu, navigazione laser, navigazione visuale, etc.
8. Sistema di cuntrollu è software:
Assicurà l'integrazione liscia di u sistema di cuntrollu di u robot cù u sistema di gestione di a produzzione esistente, u sistema ERP, etc. in a fabbrica.
9. Sicurezza è Prutezzione:
I robots duveranu esse equipati di dispusitivi di prutezzione di sicurità adattati, cum'è recinzioni di sicurezza, griglie, dispusitivi di arrestu d'emergenza, etc., per assicurà a sicurità di a cooperazione umana-macchina.
10. Mantenimentu è serviziu:
Cunsiderate u serviziu post-vendita è e capacità di supportu tecnicu di i fabricatori di robot, è ancu a fornitura di pezzi di ricambio.
11. Costu d'investimentu è tassi di ritornu:
Calculate i costi di input è i benefici previsti, cumprese u costu di compra, u costu di installazione è cumissioni, u costu di operazione è mantenimentu di u robot stessu. Pisendu in modu cumpletu i fatturi sopra, u robot industriale chì hè più adattatu per i bisogni specifichi di a linea di produzzione pò esse sceltu.
Inoltre, cù u sviluppu di a tecnulugia, hè ancu necessariu di attentu à se i robots anu caratteristiche avanzate cum'è l'intelligenza, l'apprendimentu autònuma è a cooperazione umanu-macchina, per adattà megliu à l'ambienti di produzzione futuri.
Quandu selezziunate i robot industriali, i seguenti principii deve esse seguitu:
1. Principiu d'applicabilità: Selezziunà i tipi di robot basati nantu à esigenze di prucessu specifichi nantu à a linea di produzzione, cum'è saldatura à arcu, saldatura spot, assemblea, manipulazione, incollatura, taglio, lucidatura, imballaggio, etc. Assicurà chì i robot ponu cumplettà i travaglii di produzzione designati.
2. Principiu di carica è corsa: Selezziunate a capacità di carica di u robot secondu u pesu di i materiali per esse trasportatu o operatu, è selezziunate a lunghezza di u bracciu è u raghju di travagliu di u robot secondu a gamma operativa.
3. Principiu di precisione è rapidità: Per i travaglii d'alta precisione, cum'è l'assemblea di precisione è l'assemblea elettronica, hè necessariu di sceglie roboti cù alta ripetibilità è precisione di pusizioni. À u listessu tempu, sceglite a vitezza di u muvimentu adattata basatu nantu à u ritmu di produzzione è i requisiti di efficienza.
4. Principii di flessibilità è scalabilità: Cunsiderate se u robot hà abbastanza flessibilità per adattà à i cambiamenti in i diversi prudutti o linee di produzzione, è s'ellu sustene l'aghjurnamenti è espansioni successivi.
5. Principiu di sicurità: Assicurà chì u robot hà misure cumplette di prutezzione di salvezza, cum'è fence di sicurezza, dispusitivi di arrestu d'emergenza, sensori di sicurezza, etc., è cunfurmà cù i normi di sicurità pertinenti è i regulamenti.
6. Principiu Integrazione è Compatibilità: Cunsiderate a cumpatibilità è l'integrazione di i sistemi di cuntrollu di robot cù l'equipaggiu di produzzione esistenti, i sistemi di cuntrollu di a linea di produzzione, i sistemi ERP / MES, ecc.
7. Principii di affidabilità è mantenimentu: Sceglite marche di robot cù una bona reputazione di marca, alta affidabilità, longa vita di serviziu, mantenimentu còmuda, è abbastanza fornitura di pezzi di ricambio.
8. Principiu ecunomicu: Basatu nantu à fattori cum'è i costi d'investimentu iniziale, i costi operativi, a vita di serviziu prevista, u cunsumu d'energia è i costi di mantenimentu, cunduce un analisi di u costu di u ciclu di vita per assicurà un rendimentu d'investimentu raghjone.
9. Supportu tecnicu è principii di serviziu: Evaluate a forza tecnica, e capacità di serviziu, è l'impegni di serviziu dopu a vendita di i fabricatori di robot per assicurà un supportu tecnicu efficace durante a stallazione di l'equipaggiu, u debugging, u mantenimentu è l'aghjurnamentu.
In riassuntu, quandu selezziunate i robot industriali, hè necessariu di cunsiderà in modu cumpletu parechji fatturi, cum'è i bisogni di produzzione attuale, prestazioni tecniche, benefici ecunomichi, sicurezza è affidabilità, è mantenimentu più tardi per assicurà chì i robot ponu efficacemente migliurà l'efficienza di a produzzione, riduce i costi, assicura a produzzione. sicurezza, è adattà à i cambiamenti futuri in i modi di produzzione.
Tempu di Postu: Mar-11-2024