Impilamentu di robothè un equipamentu autumàticu d'altu rendiment utilizatu per catturà, trasportu è impilà automaticamente diversi materiali imballati (cum'è scatuli, sacchetti, pallets, etc.) nantu à a linea di produzzione, è impilate in modu pulitu nantu à pallets secondu modi specifichi di stacking. U principiu di funziunamentu di un paletizer roboticu include principalmente i seguenti passi:
1. Materiale chì riceve è magazzinu:
I materiali imballati sò trasportati à l'area di u robot di stacking attraversu u trasportatore nantu à a linea di produzzione. Di solitu, i materiali sò ordinati, orientati è posizionati per assicurà l'entrata precisa è precisa in a gamma di travagliu di u robot.
2. Detection and positioning:
U robot di palletizazione ricunnosce è localizza a pusizione, a forma è u statutu di i materiali per mezu di sistemi visuali integrati, sensori fotoelettrici o altri dispositi di rilevazione, assicurendu una presa precisa.
3. Grasping materials:
Sicondu e diverse caratteristiche di i materiali,u robot di palettizazionehè dotatu di attrezzi adattivi, cum'è ventose, pinze, o pinze cumminate, chì ponu afferrà fermamente è accuratamente diversi tipi di scatuli di imballaggio o sacchetti. L'attrezzatura, guidata da un servomotore, si move precisamente sopra u materiale è eseguisce una azione di presa.
4. Manipulazione di materiale:
Dopu avè pigliatu u materiale, u robot di palletizazione utilizeghja u sobracciu roboticu multi-articulazione(di solitu una struttura di quattru assi, cinque assi, o ancu sei assi) per elevà u materiale da a linea di trasportu è u trasportu à a pusizione di palletizazione predeterminata per mezu di algoritmi cumplessi di cuntrollu di muvimentu.
5. Stacking and placement:
Sutta a guida di prugrammi di computer, u robot mette i materiali nantu à i pallets unu per unu secondu u modu di stacking predeterminatu. Per ogni strata piazzata, u robot aghjusta a so postura è a so pusizione secondu e regule stabilite per assicurà una stacking stabile è pulita.
6. Controlu di strati è rimpiazzamentu di vassoi:
Quandu u palletizing righjunghji un certu nùmeru di strati, u robot compie a paletizazione di u batch attuale secondu l'istruzzioni di u prugramma, è poi pò attivà un mecanismu di rimpiazzamentu di vassoi per caccià i pallets pieni di materiali, rimpiazzà cù novi pallets, è cuntinueghja a palletizing. .
7. I travaglii circulari :
I passi sopra cuntinueghjanu à ciclu finu à chì tutti i materiali sò stati impilati. Infine, i pallets pieni di materiali seranu spinti fora di l'area di stacking per carrelli elevatori è altri arnesi di manipulazione per u trasportu à u magazzinu o altri prucessi successivi.
In riassuntu,u robot di palettizazionecombina diversi mezi tecnologichi cum'è machini di precisione, trasmissione elettrica, tecnulugia di sensori, ricunniscenza visuale è algoritmi di cuntrollu avanzati per ottene l'automatizazione di a manipulazione di materiale è a palletizazione, migliurà significativamente l'efficienza di a produzzione è a precisione di a gestione di magazzini, riducendu ancu l'intensità di u travagliu è i costi di u travagliu.
Postu tempu: Apr-15-2024