2023 China International Industrial Expo: più grande, più avanzata, più intelligente è più verde

According to China Development Web, da u 19 à u 23 di Settembre, a 23a Expo Industriale Internaziunale di Cina, urganizata inseme da parechji ministeri cum'è u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, è u Ministeru di Scienza è Tecnulugia, cum'è cum'è u Guvernu Municipale di Shanghai, hè statu tenutu in Shanghai cù u tema di "Nova Industria basatu in Carbone è Convergenza di a Nova Ecunumia". L'Expo Industriale di quist'annu hè più grande, più avanzata, più intelligente è più verde ch'è i precedenti, stabilendu un novu altu storicu.

/prodotti/

L'Expo Industriale di quist'annu copre una zona di mostra di 300000 metri quadrati, cù più di 2800 imprese da 30 paesi è regioni in u mondu chì participanu, chì copre Fortune 500 è imprese leader di l'industria. Chì sò i novi prudutti è tecnulugii chì sò dispunibili, è cumu si ponu ghjucà un rolu di primura in a trasfurmazioni industriale è accelerà a trasfurmazioni è l'atterrissimu di i rializazioni industriali per furmà novi forze motrici?

Sicondu Wu Jincheng, Direttore di a Cummissione Municipale di Ecunumia è Tecnulugia di l'Informazione di Shanghai, l'area di mostra core hè custituita da spazii di mostra perrobotica, l'automatizazione industriale è a tecnulugia di l'infurmazione di nova generazione. Si focalizeghja nantu à a mostra di a riformulazione intelligente di u mudellu di l'industria di a fabricazione è a forma di l'impresa, cù una scala tutale di più di 130000 metri quadrati, superendu spazii di mostra simili à l'Expo Industriale di Hannover in Germania di questu annu.

Rilevazione di robot

A più grande piattaforma di catena di l'industria robotica in u mondu

In questa cunferenza, l'area di mostra di robot hà una zona di mostra di più di 50000 metri quadrati, facendu u più grande.robotPiattaforma di a catena industriale in u mondu cù u più grande numeru di imprese industriali di l'industria robotica chì participanu.

Per l'impresa multinaziunale robotica, l'Expo Industrial hè una vetrina è un mercatu indispensabile, chì mostra robots in diversi scenarii da e trè dimensioni dicullaburazione, industria, digitalizazione è serviziu in un spaziu di stand di quasi 800 metri quadrati.

L'area di mostra di robot riunisce alcuni leaderimprese domestiche di macchine robotiche. Hè previstu chì più di 300 tecnulugii novi, prudutti è applicazioni cù robots cum'è u core seranu lanciati in u mondu o in tuttu u paese.

Imbarcate in u viaghju di l'Expo Industriale di quist'annu, i prudutti di u robot esposti sò ancu "pronti per andà". Cum'è a terza generazione di robot industriali cù tecnulugia di intelligenza visuale, Lenovo Morning Star Robot integra "mani, pedi, ochji è cervelli", abilitandu diversi scenarii di applicazioni industriali cumplessi.

Vale a pena nutà chì l'Expo Industriale di quist'annu ùn hà micca attrattu solu "proprietari di a catena di robot" domestici è stranieri, ma ancu a catena industriale chì sustene i pruduttori di cumpunenti di u robot core. Un totale di più di 350 imprese ligati upstream è downstream in a catena industriale sò apparsu inseme, coprendu diversi campi cum'è l'industria, l'assistenza sanitaria, l'educazione, è integrandu profondamente in a catena industriale glubale.

L'espositori internaziunali tornanu impazienti, è si stallanu u primu padiglione tedescu

In cunfrontu à a precedente Fiera Internaziunale, l'espositori internaziunali di questu annu sò tornati cun entusiasmu, è a proporzione di espositori di marca internaziunale hè aumentata à 30%, superendu 2019. L'espositori includenu micca solu Germania, Giappone, Italia è altre putenzi di fabricazione tradiziunali, ma ancu u Kazakistan. , Azerbaïdjan, Cuba è altri paesi longu à a "Iniziativa Belt and Road" chì hà participatu à a mostra per a prima volta.

Sicondu Bi Peiwen, presidente di Donghao Lansheng Exhibition Group, a squadra di mostra di a Càmera Italiana di Cummerciu di a Cina hà stabilitu u Padiglione Naziunale Italianu à l'ultima Fiera Internaziunale, è l'effettu di l'esposizione hà ricevutu elogi unanimi. U prossimu travagliu di u gruppu principia appena l'esposizione finisce. U gruppu di mostra Italiana à u CIIE di questu annu hà una zona di mostra di 1300 metri quatratu, purtendu 65 espositori, un incrementu di 30% paragunatu à i precedenti 50. Continua à mustrà i prudutti d'alta qualità è e tecnulugii avanzati di l'industria manifattura italiana per u mercatu cinese.

Dopu avè accoltu avvenimenti cum'è u Padiglione di u Regnu Unitu, u Padiglione di Russia è u Padiglione di l'Italia, u Padiglione Tedesco faci u so debut in CIIE di questu annu. Inseme cù imprese high-end è di punta in diverse industrie in Germania, campioni nascosti in l'industria, è uffizii di rappresentanza d'investimenti in diversi stati federali, u Padiglione Tedesco si concentra nantu à a presentazione di l'ultime tecnulugii è prudutti in aree cum'è verdi, bassi. carbone, è ecunumia digitale. À u listessu tempu, una seria di avvenimenti cum'è a China Germany Green Manufacturing Summit serà ancu tenuta.

Wu Jincheng hà dettu chì l'area di esibizione di u Padiglione Tedesco hè di quasi 500 metri quadrati, chì mostra tecnulugia avanzata è prudutti d'alta qualità in l'industria di fabricazione tedesca. Ci sò dui giganti Fortune 500 è campioni nascosti in diversi campi. À mezu à elli, Sino German joint ventures cum'è FAW Audi è Tulke (Tianjin) anu ghjucatu un rolu impurtante in a cuuperazione è i scambii in l'industria manifattura trà i dui paesi, è ancu in a prumuzione di l'innuvazione è u sviluppu industriale.

A sala di mostra si trasforma in u mercatu, l'espositore si trasforma in investitore

Dapoi u principiu di questu annu, l'ecunumia industriale di a Cina hà superatu diversi effetti avversi è mantene un bonu momentu di sviluppu. Da ghjennaghju à lugliu, u valore aghjuntu di l'industrii sopra a dimensione designata hà aumentatu da 3,8% annu à l'annu, trà i quali u valore aghjuntu di l'industria di fabricazione di l'equipaggiu aumenta di 6,1% annu. L'esportazione di novi veiculi d'energia, batterie di lithium-ion, cellula sulari è altri "novi trè tippi" hè forte, cù una crescita annu di 52,3%.

Questa hè una mostra chì cuntribuisce à a crescita stabile di l'ecunumia industriale ", disse Wang Hong, Direttore Diputatu di u Dipartimentu di l'Industria di l'Equipementu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione. Cum'è una piattaforma impurtante chì cunnetta l'imprese industriali domestici è stranieri è upstream è downstream. di a catena industriale, u CIIE hè impegnatu à prumove in modu efficace u scambiu internaziunale è a cuuperazione pratica trà l'imprese industriali da parechji paesi, trasfurmendu "locu d'esposizione in mercati, espositori in investitori " è a vitalità, e misure pertinenti prumove in modu efficace a crescita stabile di l'ecunumia industriale di a Cina è anu ancu un grande significatu per rinfurzà a fiducia globale in l'ecunumia industriale.

U ghjurnalista hà vistu chì l'intelligenza verde, bassu di carbone è digitale sò in ogni locu.

A persona incaricata di l'affari pertinenti in Delta hà dichjaratu chì attualmente, Delta usa diversi dispositi Internet di e Cose cum'è "punti di toccu" per percepisce cumplettamente l'infurmazioni di l'edificazione è monitorizà in modu efficace l'equipaggiu, a conservazione di l'energia à bassa emissioni di carbonu, è a gestione di a sicurità attraversu u "3D zero carbon complete". piattaforma di gestione".

L'Expo Industriale di quist'annu hà dimustratu innovazioni in i settori chjave, è ancu u prugressu in a localizazione di alcuni grandi equipaggiamenti tecnichi, cumpunenti core è prucessi basi. L'equipaggiu tecnicu maiò, cum'è l'orbiter di missione di esplorazione di Mars, u sistema acusticu di tutti i sumergibili di u mare prufonda, è a più grande putenza di a macchina di u mondu, prima generatore di vapore di l'isula nucleare CAP1400, sò state presentate à l'audienza.


Tempu di post: 20-Sep-2023